برخی از نمونه کار های ما:

خدمات طراحی وبسایت در تیران و کرون

گروه دیجیتال مارکتینگ سایت 81، اولین شرکتی است که خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله طراحی  وبسایت را بطور تخصصی در شهرستان تیران و کرون ارائه می دهد. سایت 81 آمادگی ارائه خدمات در زمینه طراحی انواع وبسایت شرکتی، فروشگاهی، شخصی و… و همچنین سئو وبسایت، بصورت حضوری در استان اصفهان را دارا می باشد.

هزینه طراحی وبسایت در تیران

وبسایت شرکتی

شروع قیمت از 4 میلیون تومان

اگر به دنبال یک وبسایت اختصاصی برای معرفی کسب و کار، خدمات و محصولاتتان هستید این گزینه برای شما مناسب است. کسب و کار های مرتبط: سنگبری ها، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، آرایشگران و…

فروشگاه اینترنتی

شروع قیمت از6 میلیون تومان

اگر قصد فروش کالا یا خدماتتان در اینترنت هستید یا اگر پیج اینستاگرام دارید و میخواهید بصورت آنلاین در اینترنت هم فروش داشته باشید این گزینه مناسب شماست. فروشگاه ها، عمده فروشی ها، آنلاین شاپ ها و…

طراحی وبسایت سفارشی

شروع قیمت از 10 میلیون تومان

اگر ایده های جدیدی در سر در دارید و میخواهید وبسایتی خاص داشته باشید تا از سایر رقبا متمایز باشید این گزینه برای شما مناسب است. کسب و کار های مرتبط: تمامی کسانی که میخواهند وبسایتی اختصاصی داشته باشند.

سوالات متداول

شما می توانید از طریق تماس تلفنی  با شماره 09138538273 درخواست خود را مطرح و بصورت حضوری (در شهر های تیران، نجف آباد و اصفهان) یا تلفنی مشاوره های لازم برای تعیین نیازها ، امکانات مشخص شده و زمان و روند لازم برای انجام سفارش شما مشخص شود و پس از واریز پیش پرداخت کار سفارش طراحی سایت شما آغاز می شود .

حداقل زمان لازم برای تحویل وبسایت شما 2 هفته است ولی بطور کلی زمان تحویل وبسایت بستگی به روند کار و سرعت در اختیار قرار دادن اطلاعات موردنیاز از طریق شما دارد. حداکثر زمان تحویل در قرار داد ذکر می شود و اگر تاخیری از جانب ما وجود داشته باشد خسارت شما پرداخت می شود.

انتخاب نام مناسب برای دامنه و ثبت دامنه انتخابی و خرید هاست برای بارگذاری وب سایت.

تحلیل دقیق کسب و کار و تهیه یک لیست از نیازمندیها برای رعایت در طراحی سایت

طراحی و پیاده سازی قالب گرافیکی سایت

برنامه نویسی و پیاده سازی امکانات نرم افزاری سایت

تست اولیه سایت و بارگذاری مقدماتی

رفع عیوب احتمالی موجود سایت

آموزش کاربری پنل مدیریت سایت

پشتیبانی و نگهداری سایت

مراحل طراحی سایت وبسایت

1.مشاوره تلفنی یا حضوری

در این جلسه ما با کسب و کار  شما آشنا شده و به ما خواهید گفت که چه انتظاراتی از وبسایتتان دارید.

2.امضای قرارداد

برای اطمینان از تعهد ما، قراردادی بین مجری و کارفرما امضا خواهد شد که در آن به تعهدات مجری، مدت زمان اجرای پروژه و خدمات پشتیبانی اشاره شده است.

3.شروع کار توسط مجری

بلافاصله بعد از امضای قرار داد، ما کار را شروع کرده و در طی انجام پروژه با شما در ارتباط خواهیم بود تا طبق نظر شما کار اجرا شده و تغییرات دلخواه شما اعمال شود.

4.تحویل وبسایت شما

در نهایت وبسایت شما به همراه کلیه اطلاعات امنیتی و اکانت های مربوطه به شما تحویل داده شده و در صورت تایید شما تسویه انجام می شود.

5.پشتیبانی

با تحویل پروژه کار ما تمام نمی شود! بلکه این آغاز تعهد ماست و تا یکسال بصورت رایگان از وبسایت شما پشتیبانی خواهد شد.

برای دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش رایگان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

چرا برای طراحی وبسایتم سایت 81 را انتخاب کنم؟

وبسایتی با سرعت بالا

تلاش ما بر طراحی وبسایتی سبک، پرسرعت و کاربرپسند است تا کاربران تجربه خوبی از کارکردن با وبسایتتان داشته باشند.

رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت

از آنجایی که سئو تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن یک وبسایت در گوگل دارد همواره تلاش ما این بوده است که کار را به دست متخصصانی بسپاریم که به اصول سئو نیز مسلط باشند.

تحویل به موقع

ما برای وقت و برنامه ریزی شما ارزش زیادی قائل هستیم. بنابراین تلاش میکنم پروژه نهایی را زودتر از موعد تحویل دهیم تا تجربه خوبی از ما در ذهن شما بماند.

طراحی مجزا برای نسخه موبایل

ما وبسایتی کاملا واکنش گرا برای شما طراحی میکنیم تا هم کاربرانی که با لپ تاپ وارد وبسایت می شوند تجربه خوبی داشته باشند و هم کاربران موبایل

آخرین وبسایت های طراحی شده

برخی از وبسایت هایی که افتخار طراحی آن را داشته ایم

فروشگاه اینترنتی آریا مدیکال

آکادمی کنکور دکتر عماد حسینی

شرکت بهیار صنعت سپاهان اصفهان