031-42227666

آموزش حسابداری در تیران

فهرست مطالب

حسابداری یکی از مهمترین رشته‌های تجاری است که برای مدیریت مالی و حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شود. یادگیری حسابداری به شما کمک می‌کند تا بتوانید به صورت دقیق و داوطلبانه از مالیات‌ها، مدیریت مالی، آنالیز داده‌های مالی و معاملات تجاری با خبر شوید. همچنین، با یادگیری حسابداری می‌توانید به عنوان مشاور مالی در شرکت‌ها و سازمان‌ها کار کنید و به آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های مالی کمک کنید.

معرفی رشته حسابداری

رشته حسابداری یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در سطح جهان و ایران است و برای کسانی که به دنبال شغلی پویا، پردرآمد و پرکاربرد هستند، بسیار مناسب است. در این رشته، دانشجویان با مباحث مربوط به حسابداری مالی، مدیریتی و مالیاتی آشنا می‌شوند و مهارت‌های لازم برای انجام کارهای حسابداری در صنعت و اداره‌ها را به دست می‌آورند.

برای ورود به این رشته، داشتن علاقه به مباحث مرتبط با حسابداری، دقت در کار، توانایی حل مسائل و استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری مهم است. به طور کلی، دوره‌های آموزشی رشته حسابداری شامل موارد زیر می‌شود:

  • مفاهیم و اصول حسابداری(حسابداری عمومی)
  • حسابداری مالیاتی
  • حقوق و دستمزد
  • استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری
  • حسابداری مالی و گزارشگری مالی
  • حسابداری مدیریتی
  • بررسی و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
  • حسابداری بانکی و بیمه‌ای
  • حسابداری بین‌المللی و شیوه‌های گزارشگری بین‌المللی

،با توجه به تحولات جدید در حوزه فناوری و نرم‌افزارهای حسابداری، دانشجویان رشته حسابداری نیز به وسعت شغلی بیشتری دسترسی خواهند داشت.

آیا برای استخدام به عنوان حسابدار باید مدرک تحصیلی حسابداری داشته باشیم؟

خیر در اکثر موارد برای استخدام به عنوان حسابدار در تیران و کرون نیاز به تحصیل در مقطع دبیرستان یا دانشگاه در رشته حسابداری نیست و شما با شرکت در یک دوره آموزشی اصول حسابداری و آموزش کار با نرم افزار های حسابداری می توانید در شرکت های کوچیک یا مجموعه هایی که روند حسابداری پیچیده ندارند استخدام شوید.

برای استخدام در شرکت های بزرگ لازم است علاوه بر گذراندن دوره های حسابداری، تجربه کاری نیز داشته باشید بنابراین به شما توصیه می کنیم مدتی به عنوان کاراموز در یک مجموعه فعالیت کنید و پس از کسب تجربه لازم به عنوان حسابدار استخدام شوید.

چه موقعیت های شغلی در تیران و رضوانشهر برای حسابداران وجود دارد؟

عمده ترین موقعیت شغلی حسابداران در شهرستان تیران و کرون و نجف آباد، فعالیت به عنوان حسابدار درکارخانه های سنگبری است. همچنین شرکت های مختلف که در شهرک صنعتی تیران، شهرک صنعتی رضوانشهر، شهرک صنعتی نجف آباد و شهرک صنعتی ورپشت فعالیت می کنند نیاز به حسابدار دارند.

اگر برایتان راحت نیست که در محیط های صنعتی فعالیت کنید می توانید در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان مانند فروشگاه کوثر فرقانی، کوثر فجر، افق کوروش و… به عنوان صندوق دار مشغول شوید.

برای استخدام در کارخانه سنگبری رضوانشهر یا تیران باید به چه نرم افزار هایی مسلط باشیم؟

برای استخدام در سنگبری ها لازم است علاوه بر اصول مقدماتی حسابداری به نرم افزار های تراز سنگ و امین مسلط باشید. برخی از کارخانه ها از نرم افزار امین استفاده کرده و برخی دیگر از نرم افزار تراز سنگ استفاده می کنند بنابراین توصیه می کنیم که شما هر دو نرم افزار را مسلط باشید تا کار خودرا حرفه ای تر آغاز کرده و همچنین آسان تر استخدام شوید.

آموزش نرم افزار امین در تیران

چگونه می توانم در تیران و نجف آباد حسابداری را آموزش ببینیم؟

برای یادگیری حسابداری حتما نیاز دارید که در یک دوره آموزشی شرکت کنید. آموزشگاه های مختلفی در تیران و نجف آباد وجود دارند که میتوانید با مقایسه امکانات و شرایط هر آموزشگاه بهترین آموزشگاه حسابداری تیران را انتخاب کنید.

معیار هایی که برای انتخاب یک آموزشگاه خوب در نظر بگیرید:

  • مدرس دوره آموزشی کیست؟ چه سوابقی دارد؟ آیا فن بیان مناسبی دارد یا خیر؟(این مورد را از کسانی که در دوره شرکت کردند بپرسید)
  • هزینه دوره آموزشی چقدر است؟ پیشنهاد می کنیم بیخیال دوره های خیلی ارزان شوید چراکه احتمال زیاد بی کیفیت هستند. در ضمن شما با این آموزش کسب در امد خواهید کرد و تمام هزینه ای که صرف کلاس کردید جبران می شود بنابراین در دوره ای شرکت کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد.
  • فضای آموزشگاه به چه شکل است؟ آیا کامپیوتر به تعداد نفرات دارد؟
  • فاصله آموزشگاه تا محل زندگی شما چقدر است؟ سعی کنید آموزشگاهی نزدیک را انتخاب کنید تا هم هزینه رفت و امدتان کاهش یابد و هم زمان کمتری از دست دهید.

آموزشگاه سایت 81 تیران بیش از 20 سال است که برگزار کننده دوره های حسابداری عمومی، حسابداری پیشرفته، آموزش نرم افزار های حسابداری و… می باشد. این آموزشگاه نزدیک چهار راه اصلی تیران (میدان امام حسین، خیابان طالقانی مرکزی) واقع شده است. هزینه های دوره های آموزشی حسابداری در این آموزشگاه کاملا معقول است و امکان پرداخت اقساطی نیز وجود دارد. این آموزشگاه با بهترین مدرسان شهرستان و استان همکاری می کند. فضای آموزشی آموزشگاه کاملا مجهز و به روز می باشد(تصاویری از آموزشگاه سایت 81 تیران).

دوره های آموزش حسابداری آموزشگاه سایت 81 چند جلسه است؟

دوره های آموزش حسابداری آموزشگاه سایت 81، در 20 جلسه یک ساعت و نیمه برگزار می شوند. این کلاس ها در دو دوره عمومی و خصوصی برگزار می شوند.

مزایای دوره عمومی حسابداری

  1. هزینه کمتر: دوره‌های عمومی به دلیل تعداد بالای دانشجویان، هزینه کمتری را برای شما به همراه دارد. برای اطلاع از هزینه دوره های عمومی آموزشگاه سایت 81 اینجا کلیک کنید.
  2. تعامل بیشتر: در دوره عمومی، دانشجویان می‌توانند بیشتر با یکدیگر تعامل کنند و از تجربیات همدیگر بهره‌مند شوند.
  3. تعداد بیشتری از دانش‌آموزان و دانشجویان: در دوره عمومی، تعداد بیشتری از دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس حضور دارند، بنابراین می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند، از تجربیات همدیگر بهره‌مند شوند و به همدیگر کمک کنند.
کلاس عمومی حسابداری  آموزشگاه سایت 81

مزایای دوره خصوصی حسابداری

  1. توجه بیشتر: در دوره‌های خصوصی، استاد به صورت یک به یک با دانشجو کار می‌کند، بنابراین می‌تواند تمرکز بیشتری روی نیازها و مشکلات شخصی دانش‌آموز یا دانشجو داشته باشد.
  2. تنظیم برنامه درسی: در دوره خصوصی، می‌توان برنامه درسی را به صورت مستقیم با نیازهای دانشجو تنظیم کرد، به عبارت دیگر، مطالب مورد نیاز که در دوره‌های عمومی ممکن است پوشش داده نشود، در دوره خصوصی بررسی می‌شود. به عنوان مثال اگر قصد شما استخدام در یک فروشگاه به عنوان صندوق دار باشد مدرس بیشتر بر روی آموزش نرم افزار های حسابداری مربوط به صندوق داری تمرکز می کند و مطالب عمیق تری نسبت به دوره عمومی به شما می آموزد.
  3. تعامل بیشتر: در دوره خصوصی، دانشجو می‌تواند بیشتر با معلم یا استاد تعامل کند و سوالات خود را مطرح کند. این باعث می‌شود تا دانشجو با مباحث بیشتر آشنا شود و از تجربیات استاد بهره‌مند شود.
  4. زمان بندی منعطف: در دوره خصوصی، می‌توان زمان برگزاری کلاس را با توجه به نیازهای دانشجو تنظیم کرد، بنابراین می‌تواند با زمان آزاد دانشجو هماهنگ شود.
  5. توسعه اعتماد به نفس: با تمرکز بیشتر و تمرین در دوره خصوصی، دانشجو می‌تواند با موفقیت‌های خود در مسائل مختلف، با اعتماد بنفس بیشتری وارد فضای کار شود.
  6. انعطاف پذیری بیشتر: در دوره خصوصی، می‌توان مباحث مورد نیاز را با توجه به نیازهای دانشجو گسترش داد و به صورت انعطاف‌پذیر با نیازهای شخصی پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *