031-42227666

آموزش ICDL (مهارت های 7 گانه کامپیوتر) در تیران و نجف آباد

فهرست مطالب

ICDL چیست؟

ICDL مخفف عبارت “International Computer Driving License” هست که به معنی گواهی نامه بین المللی کامپیوتری است. این گواهی نامه، یکی از شناخته شده ترین گواهی نامه های کامپیوتری در جهان محسوب می شه و افراد دارای این گواهینامه به عنوان کاربران حرفه ای کامپیوتر شناخته می شوند.

ICDL در واقع، یک برنامه آموزشی و دارای آزمون است که به دانشجویان و کارمندان امکان می دهد تا مهارت های کامپیوتری خود را بهبود بدهند و به صورت آکادمیک و حرفه ای به آنها آموزش داده می شود. این برنامه شامل مفاهیم اساسی کامپیوتر، استفاده از سیستم عامل، برنامه های آفیس، اینترنت و مرورگرهای وب، مدیریت پایگاه داده ها، امنیت و حریم خصوصی و مهارت های مرتبط با تکنولوژی اطلاعات را پوشش می دهد. گواهی نامه ICDL در بیش از ۱۰۰ کشور جهان شناخته شده است و بسیار معتبر است.

آیا دوره ICDL در ایران نیز شناخته شده است؟

بله، مدرک ICDL در ایران نیز شناخته شده است و بسیاری از افراد در ایران این مدرک را دریافت کرده اند. سازمان فنی حرفه کشور نیز ICDL را به عنوان یک مدرک معتبر ملی شناخته و تایید کرده است.

همچنین، در ایران بسیاری از مؤسسات آموزشی و آموزشگاه ها نیز دوره های آموزشی ICDL را ارائه می دهند و پس از پایان دوره، دانشجویان می توانند مدرک ICDL را دریافت کنند. از آنجایی که ICDL یک مدرک بین المللی است، می تواند به عنوان یک مزیت در بازار کار و کارآفرینی و مهاجرت نیز محسوب شود.

مدرک آی سی دی ال به چه درد می خورد؟

مدرک آی سی دی ال در روند استخدام و مهاجرت و تحصیلات آکادمیک تاثیر مثبت دارد. همچنین دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر پیشنیاز بسیاری از شاخه های دیگر از جمله گرافیک کامپیوتری، برنامه نویسی، شبکه و… می باشد.

آیا مدرک icdl در روند استخدام تاثیر دارد؟

بله، مدرک ICDL یکی از مدارک حرفه ای معتبر در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات هست که می تونه در استخدام موثر باشد. داشتن این مدرک، به کارفرمایان نشان می ده که فرد دارای مهارت های کامپیوتری هست و به خوبی با برنامه های آفیس، اینترنت و گرافیک آشناست.

به طور کلی، داشتن مدارک حرفه ای در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات، می تونه به فرد در بازار کار امتیاز بده و احتمالاً در جذب کارفرمایان و پیشرفت حرفه ای مؤثر باشه. همچنین، داشتن مهارت های کامپیوتری و فناوری اطلاعات، در بسیاری از شغل ها و حرفه ها، به عنوان یک مهارت پایه و ضروری محسوب می شه.

آیا مدرک ICDL برای مهاجرت معتبر است؟

همونطور که توضیح دادیم مدرک ICDL یک مدرک بین المللی است بنابراین شما به هر کشوری بروید میتونید با داشتن این مدرک نشون بدید که در زمینه کامپیوتر آموزش دیدید و دارای تخصص هستید.

اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این هست که در صورتی مدرک شما مورد تایید کشور مقصد هست که از موسسه ای با اعتبار بین المللی مدرکتون رو دریافت کرده باشید. در حال حاضر بخاطر وجود تحریم های بین المللی در کشورمون تنها ارگانی که اعتبار بین المللی برای ارائه مدرک مهارت های هفتگانه کامپیوتر رو داره “سازمان فنی حرفه ای” هست. بنابراین دوره آی سی دی ال رو در آموزشگاهی بگذرانید که دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای باشد.

آموزشگاه سایت 81 تیران یکی از آموزشگاه هایی هست که مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای شهرستان تیران دارد و دوره های آی سی دی ال را برگزار می کند.

آیا در شهر تیران دوره آی سی دی ال برگزار می شود؟

بله در شهر تیران این دوره برگزار می شود. برای شرکت در این دوره باید به یکی از آموزشگاه های کامپیوتر که زیر نظر اداره فنی حرفه ای تیران و کرون فعالیت می کنند مراجعه کنید. پس از گذراندن دوره آموزشی توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای شهرستان معرفی شده و در زمان مشخص شده در آزمون نهایی شرکت می کنید. به عنوان مثال شما می توانید به آموزشگاه فنی حرفه ای سایت 81 واقع در خیابان طالقانی مرکزی تیران مراجعه کنید. یا با شماره 42227666 تماس بگیرید.

لیست آموزشگاه های تیران و نجف آباد که برگزار کننده دوره icdl هستند:

1-آموزشگاه سایت 81

آموزشگاه سایت 81 تیران معروفترین و با سابقه ترین آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری شهرستان تیران و کرون می باشد که از سال 1381 تا امروز برگزار کننده دوره های ICDL بوده است. آموزشگاه سایت هشتاد و یک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور فعالیت می کند و در پایان دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ICDL را ارائه می کند.

تلفن تماس: 03142227666

شماره تماس مدیریت: 09139305162

آدرس: اصفهان، تیران، خیابان طالقانی مرکزی، کوچه شهید فروزان، جنب فروشگاه چرخ خیاطی فروشی مظاهری

آموزشگاه فنی حرفه ای در تیران و کرون

2-آموزشگاه فام

این آموزشگاه بطور تخصصی در رشته های گرافیک و هنری مانند سفالگری و طراحی فعالیت دارد و دوره های آی سی دی ال نیز برگزار می کند.

تلفن تماس: 42220567

آدرس: تیران، خیابان طالقانی مرکزی، روبروی بانک ملت، زیرزمین لبنیات رفاه

3-آموزشگاه فرتاک

تلفن تماس: 42229919

آدرس: تیران، خیابان عاشورا

دوره های ICDL اموزشگاه سایت 81 به چه صورت برگزار می شود؟

دوره های ICDL آموزشگاه سایت 81 تیران در محیطی مجهز و به روز برگزار می شود. همواره سعی ما بر این بوده است که بهترین اساتید شهرستان را جذب کرده و دوره ای با کیفیت برگزار کنیم. در پایان دوره به هنرجویان گرامی مدرک فنی حرفه ای + مدرک بین المللی آموزشگاه اعطا می شود.

روزها و ساعت برگزاری دوره ها متغیر است ولی معمولا جلسات 2 روز در هفته می باشد و زمان هر کلاس 90 دقیقه است. برای راحتی هنر جویان، در هنگام ثبت نام از آنها در مورد روز و ساعت دوره نظر سنجی شده و سعی می شود کلاس در ساعتی که تمام هنر جویان موافق هستند برگزار شود.

چگونه میتوانم در دوره ICDL ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در دوره آی سی دی ال در تیران و نجف اباد می توانید از روش های زیر اقدام کنید:

  1. ثبت نام غیر حضوری از طریق وبسایت آموزشگاه از طریق این لینک
  2. ثبت نام حضوری با مراجعه به آموزشگاه
  3. ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره 42227666

هزینه مدرک آی سی دی ال چقدر است؟

در حال حاضر هزینه دوره آی سی دی ال در آموزشگاه سایت 81 در تیران 1.480.000 تومان می باشد. همچنین دوره کامپیوتر کودکان (مهندسین فردا) در این آموزشگاه برگزار می شود که 950.000 هزار تومان هزینه دارد.

آموزش ICDL در تیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *